عدم توجه به نیاز بازار، میتواند فاصله ­ای بین، خواسته مشتری و محصول ارایه شده به او ، ایجاد کند که اگر این فاصله حذف و یا اصلاح نشود، با بالا رفتن عدم رضایت مشتری ، کسب و کار مربوطه به سمت ورشکستگی و کنار گذاشته شدن از بازار سوق پیدا می­کند.​​​​​​​

این رویداد به بررسی یکی از مهمترین  و پایه­ای ترین مفاهیم بازاریابی می پردازد. شناسایی نیاز بازار و چگونگی استفاده از آن در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت توسط اساتید علمی و متخصص آموزش داده خواهد شد. همچنین با توجه به درخواست شرکت کنندگان در رویداد(در مرحله ثبت نام)، وضعیت بازاریابی کسب و کارها، توسط دبیرخانه برگزاری رویداد مورد ارزیابی قرار می­گیرد؛ نتایج ارزیابی به صورت ارائه راهکار در زمینه شناسایی نیاز بازار برای هر کسب ­و کار ارایه خواهد شد.​​​​​​​

• ارائه  جلسات  مشاوره و وبینار در حوزه سیستم بازاریابی، عارضه یابی، مشاوره بازاریابی و مشاوره مدل ارزیابی به شرکت های متقاضی در بخش ارزیابی
• ارزیابی بخش بازاریابی شرکت های متقاضی و ارائه کارنامه و امتیاز ارزیابی به ایشان
• اعلام نتایج ارزیابی و تقدیر از شرکت هایی که بالاترین امتیاز را کسب نموده اند در اختتامیه روز برگزاری سمینار
• اعطای تسهیلات دو میلیارد ریالی به بالاترین امتیاز کسب شده از صنایع خلاق
• معرفی مجموعه ها و شرکت های حامی از طریق فضاهای ویژه رویداد
• برگزاری سمینار علمی آموزشی شناسایی نیاز بازار (اختصاصی کسب و کارهای اینترنتی)

​​​دکتر علی خویه (دکتری مدیریت)
مدرس دانشکاه 
مولف 12 عنوان کتاب مرجع، تخصصی و کاربردی
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر 

​​​دکتر مینا مهرنوش (دکتری اقتصاد بین‌الملل)
متخصص کسب و کار و اقتصاد دیجیتال 

کارآفرین برتر ملی و بین‌المللی 
مشاور بیش از یکصد شرکت و سازمان بزرگ داخلی 
​​​​​​​داور برنامه میدون

حمید رضا سلیمانی
(مدیر مارکتینگ صبا ویژن)

• اندازه بازار و استفاده از فرصت ­ها
• تحقیقات بازار و تشخیص فرصت‌ها 
• شناخت مشتری ایده ­آل
• بازار هدف و شباهت اعضا
• تاثیر رقبا و ساختار رقابت بازار در شناخت نیاز
• اجزای فرهنگی بازار هدف و تاثیر آن بر نیاز بازار

• صاحبان و مدیران کسب و کارهای اینترنتی
• مدیران بازاریابی، بازاریابی دیجیتال و فروش
• مالکان و مدیران کسب­ و کارها که قصد ورود به فضای مجازی را دارند.
• کارشناسان بازاریابی و فروش
• ادمین‌ها و کارمندان پیج‌های کسب ­و کار در شبکه‌های اجتماعی
• افرادی که قصد راه اندازی کسب ­و کار در شبکه های اجتماعی را دارند
• بانوانی که به دنبال کار آفرینی در فضای مجازی  هستند.
• بلاگر­ها و اینفلوئنسر­ها


توانمند سازی مخاطبان رویداد در زمینه شناسایی نیاز بازار که باعث می­شود مدیران کسب­ وکارها در اجرای استراتژی رشد (توسعه) کسب ­و کارشان تصمیمات درستی بگیرند.
ما اطمینان می دهیم مخاطبان سمینار که از هر کجای ایران و جهان میهمان ما هستند پس از شرکت در سمینار، در زمینه ­های زیر بر آگاهی و بینش خود بیفزایند

1-     شناسایی انواع نیازهای مشتریان بر اساس روند بازار
2-    نحوه طراحی محصولات و خدمات بر اساس نیازهای شناسایی شده
3-    طراحی یا بهبود بخش ­های مختلف کسب­ وکار (بسته ­بندی، قیمت، لجستیک، ارتباطات و ....) بر اساس نیازهای شناسایی شده
4-    افزایش شانس موفقیت کسب­ وکار در رسیدن به اهداف تعریف شده
5-    افزایش سهم بازار
6-    کاهش ریسک شکست کسب ­وکار و ماندگاری آن در بازار
7-    مقاوم سازی کسب­ وکار  در برابر نوسانات بازار و فشار رقبا
8-    آشنایی با سایر کارآفرینان در سمینار و ایجاد شبکه ­ای از همکاران و شرکای استراتژیک
9-    ایجاد بینش و رویکرد برای تصمیم­گیری در سطوح مختلف کسب ­وکار (رویکرد بیرون به داخل سازمان)
​​​​​​​

​​​​​​​جهت رزرو ثبت نام حضور در رویداد لطفا بر روی دکمه رزرو ثبت نام کلیک فرمایید تا از  دبیرخانه رویداد در اسرع وقت با شما تماس حاصل گردد.

رزرو ثبت نام