درباره ما

هر مسئله، بیشتر از
​​​​​​​یه راه حل داره...!

معرفی گروه

گروه مشاوره بازاریابی حل مسئله، در پنج حوزه تخصصی خود شامل 1- مشاوره بازاریابی 2- تحقیقات بازاریابی 3- مشاوره مارکتینگ پلن 4- مشاوره تبلیغات 5- مشاوره دیجیتال مارکتینگ ارائه خدمات می ­نماید. هسته مرکزی گروه شامل متخصصین حوزهای بازاریابی و همکارانی است که در حوزه کاری خود، مجرب و خلاق هستند. در کنار همکاران، این گروه همیشه افتخار همراهی اساتید نامدار ایران را در همفکری­ ها و حل مسائل پیچیده داشته و از دانش این عزیزان بهره گرفته است.
در گروه حل مسئله هر پروژه یک مسئله خواهد بود و فرآیند­ها کاملا بر اساس اطلاعات و داده­ های به دست آمده پیش خواهد رفت. در ابتدا هسته اولیه گروه میزان پیچیدگی مسائل را میسنجد و سپس به نسبت آن، بخش­ها و گروه­های لازم را برای حل مسئله در نظر می­ گیرد.
ایده اولیه شکل­ گیری گروه، حل مسائل بازاریابی بوده و این گروه با شعار (هر مسئله، بیشتر از یه راه حل داره) و نگاهی متفاوت نسبت به بازاریابی و نتایج آن چه در حوزه کسب وکار خود و چه در تعامل با مشتریان و مخاطبان، فعالیت می ­نماید.  این گروه به اینکه نتایج علم بازاریابی می­ تواند برای جامعه مفید باشد، ایمان دارد.

هر مسئله، بیشتر از یه راه حل داره...!

​​​​حل مسئله،  یعنی شیوه رسیدن به وضعیت مطلوب. گاهی شیوه ها به آسانی پیدا می شوند و گاهی با دشواری هایی همراه هستند. در مسئله هایی که همفکری و کار گروهی اتفاق می افتد، همیشه راه حل های بیشتری نمایان می شوند. و این یعنی به کار گیری بهترین راه حل!

تیم حرفه‌ای

گروه حل مسئله از همکاریِ افرادی بهره می گیرد که به تخصصص خود عشق دارند، در کارتیمی بی نظیر عمل می کنند،  در کار، همه چیز را با استدلال مستند می پذیرند، و ایمان دارند که راه کسب فایده، فایده رسانی است

        ما که هستیم و چه می­کنیم؟
گروه حل مسئله، حاصل تجربه ­ای 12 ساله در حوزه بازاریابی و اجرای رویداد می ­باشد. برگزاری رویدادهای مختلف تجاری و علمی در حوزه ­های مختلف به صورت داخلی و بین­ المللی، ارتباط با صنایع مختلف در کلیه سطوح و پایش بازده رویداد­ها برای مخاطب، عوامل تاثیرگذار در به وجود آمدن ایده حل مسئله بوده است. ایده ای که بر اساس پاسخگویی به نیاز مشارکت کنندگان در  رویداد­ها شکل گرفته و هدف آن ایجاد فایده برای مخاطب از طریق طرح، بررسی و حل مسئله­ هایی است که در نهایت منجر به افزایش سهم و توسعه بازار کسب و کار مخاطب گردد.
درکنار بسیاری از رویدادها که سالیانه با اهداف و عناوین مختلف توسط حل مساله برگزار می گردد؛ رویدادهای
​​​​​​​ویژه ­ای که به صورت کاربردی حول محور بازاریابی و حل مسائل مربوط به آن باشد را اجرا می­نماید.

 
        ما رویدادهای بازاریابی برگزار میکنیم؛ اما چگونه؟
فرآیند با مطالعه و تحقیق بازار در مورد طبقه ­ای از صنعت یا کسب و کارها (گروه هدف) آغاز می­گردد. پس از گردآوری داده ها و تجزیه و تحلیل آنها توسط تیم تحقیق و توسعه به تجزیه و تحلیل اطلاعات می­پردازد و نقاط قوت و ضعف، فرصت­ها و تهدید­ها و شکاف­ های موجود در بخش بازاریابی گروه هدف را مشخص می­نماید. سپس عملیات وارد فاز آنالیز نهایی شده و تیم بازاریاب مهمترین مسئله را انتخاب نموده و به ارائه راهکار در مورد آن می­ پردازد. راهکارها در مرحله اول به صورت پایلوت بر روی تعدادی از مجموعه ­ها مورد آزمون قرار گرفته و در صورتی که  نتایج نشان دهنده این موضوع باشد که مسئله و حل آن تاثیر بالایی در توسعه بازار آن رسته خواهد داشت، رویداد تعریف گردیده و توسط  تیم اجرا به مخاطبان آن اطلاع رسانی میگردد. کاربردی و اجرایی بودن مباحث، سخنرانی ­ها، برنامه ها، آموزش­ ها و ارزیابی ­های هر رویداد به گونه ­ای مورد توجه قرار می­ گیرد که در نهایت منجر به اثرگذاری مثبت رویداد در تمامی جهات گردد.


​که هستیم و چه میکنیم